Penya Celtic Submarí
10 de Septiembre de 2010, 09:28:45 *
Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
Noticias: Si teniu fotos de qualsevol acte o festa de la penya, podeu penjar-les a la Galeria.

Inscripció |Entra al teu correu | Sol·licitud de correu | Aspanion | Galería | Galería 2 | Supervila News | Contacte
Páginas: 1 [2]   Ir Abajo
  Imprimir  
Autor Tema: MARATÓ DE BARCELONA  (Leído 769 veces)
Argilaga
Pichichi
Desconectado Desconectado

Ver Perfil
« Respuesta #15 : 07 de Marzo de 2010, 11:02:46 »

Jo he vist els temps a la web de la marató: 3 h 42 min per a Julai i 3h 46 min per a Reina.. Enhorabona als dos, molt bones marques... Ara a descansar i a recuperar-se per a nous reptes..
Reina
Usuari Complet

Ver Perfil
« Respuesta #16 : 08 de Marzo de 2010, 12:25:20 »

Cheesy Hola companys!!! Ja som aqui, i la veritat es que molt contents. Tal i com vos ha dit ARgilaga, els temps han segut més o menys els de l'any passat (bueno, jo a València vaig fer un minut menys, peró aquesta l'he disfrutada el doble. Vaig optar per mantenir un ritme constant durant tota la cursa, controlant molt al començament per tal de tenir bastants forces per a acabar amb molt bones sensacions, i efectivament em va funcionar. HURRAY!!!
El temps (de la meteo) aquesta vegada no va ser el prota, encara que si que ens fa afavorir molt, doncs durant tota la cursa es va mantenir fresquet i ennuvolat. L'organització de la marató...impressionant!!! Imagineu-vos 12.000 persones inscrites per fer la cursa, unes quantes mil més animant els corredors durant els 42 km de cursa per la ciutat Comtal. El recorregut...espectacular! sobretot, quan als últims km ens desviem pel centre de la ciutat, on un gent per tot arreu et recorda que ets als últims km, que no pots parar, que has lluitat molt per poder estar ahi. Els propis companys de la cursa, als qui no coneixes de res, però en aquells moment, ja sabeu molt els uns dels altres, criden, canten, xarren, animen, i per supost corren!!!. No sé a quin km soc, però ja no hi puc més, tots diuen que ja esta, que ja ho tenim, però...ara vé un canto, i en girar-lo...El km 41, apretem a córrer (tot el que les cametes ens deixen, clar, perquè a estes altures ja...)i de sobte veiem una gentada increïble, tots expectants que arriben els corredors per tal d'animar-los, abraçar-los, felicitar-los...en fi, que la marató de Barcelona no te res a veure en la marató de València, i per aixó des d'aci vos anime a tots a fer-la, perquè sincerament, val la pena.
Ah, i per supost donar les gràcies al Capi pel seu recolzament en tot moment! : Giñar I com no, a Pocoyó que es va portar molt be!!!    :Sonrisa
Ale xics, hui de moment a descansar, i dema...ja vorem!!!
Julai_jup
Pichichi

Ver Perfil
« Respuesta #17 : 08 de Marzo de 2010, 05:46:53 »

Moltes gràcies a tots els que heu estat pendents del que feiem per Barcelona els representants de la penya. Va ser una llàstima que no poguerem organitzar el viatge, però no ens vam sentir sols en cap moment, sabiem que teniem gent esperant vore que feiem (i aixó , la veritat t'ompli d'orgull). Gràcies , com no, al Capità i a Pocoyó per la companyia i l'apoyo que ens han donat.

I ahi va la crònica:

Eixim de l'hotel a les 7:30 disfressats com si anarem de Carnestoltes, enfundats en unes bosses de basura enormes que ens arribaven quasi fins als genolls (estàvem moníssims, jejeje), però és que la fresqueta era important a eixes hores i aixó ens feia preveure un oratge molt bo per a còrrer (com efectivament va ser...). Després de trotar un poc (ja tindrem de temps de còrrer mes , ja...) i canviar l'aigua al canari, anem a colocar-nos al calaix de sortida. Escoltem les notes de la cançó "Barcelona" de Freddy Mercury i Montserrat Caballé i donen l'eixida , per als keniates de davant perquè nosaltres encara tardarem 7-8 minuts en començar. Molta gent animant i tanta o més "correguent" , que dirien a la Vall de Segó. És impressionant la gentada que pot ajuntar-se per fer la marató, no m'imagine com serà anar a Nova York o Berlin, bufff.
A l'alçada de la Diagonal Reina es troba un amic (que ja és casualitat...) i es queda un poc darrere i jo segueisc amb un amic de Castelló (Alejandro) que feia la seua 1ª marató. de tant en tant em vaig girant per buscar Reina i no és fàcil trobar-la, amb tanta gent. Els quilòmetres van caient progressivament i les cames van responent prou bé. Però faig un previsió de temps(vam arribar a anar a 4'40''/km ) un poc massa optimista i a partir del km 32 Alejandro se'n va davant, i no el puc seguir. Veig que el meu ritme està baixant fins als 5:30 però intente no parar. Cap al km 35 amb l'excusa de beure d'un gotet, camine un poc per recuperar forces i ... a apretar les dents i continuar. Com bé ha dit Reina, a l'últim tram de la cursa la gent s'implica molt animant, et criden pel teu nom (llegint-lo al pitrall), gent que no et coneix de res i que molt probablement ja no et tornarà a vore més. Aixó et fa traure forces d'on ja no en queden. I quan per fi arribes a l'ultima curva del recorregut, t'entra una emoció incontrolable i veus que ja tens al teu abast la marató.

Repassant un poc els entrenaments que vaig fer , comprobe que en açó de còrrer, com en altres coses,  no et donen "duros a 3 pessetes" i que si no t'ho prens seriosament no pots aspirar a molt més. Ara descansarem un poc i ja planificarem la resta de la temporada.

Perdó per la palissa , però volia compartir-ho amb tots vosaltres...
« Última modificación: 08 de Marzo de 2010, 06:37:25 por Julai_jup » En línea

no hi ha pèrdua més sensible que la del temps, perquè és irreparable
PASQUAL
Usuari excel·lent

Ver Perfil Email
« Respuesta #18 : 09 de Marzo de 2010, 03:35:43 »

Enhorabona als dos per acabar la marató, pels bons temps que vau fer i perque es pot vore en les vostres cróniques que vau disfrutar molt de la carrera. Que més es pot demanar? Crec que vos podeu donar per satisfets
CHAQUETERO
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #19 : 09 de Marzo de 2010, 04:53:32 »

enhorabona al dos campions!!, degue ser algo increible corre en tanta gent en valencia eren algo mes de tresmil i jo ja vaig flipar, encatra podeu donar gracies q si cau tota le neu del dilluns el diumenge........
reina enhorabona ,sas q vas ser la primera cristina en creuar la meta? jajaj quan vaig mirar els tems a la web i com no sabia els cognoms vaig ficar cristina i ¡¡SORPRESA !! alli estaes, la chicona del celtic la primera  ¡¡CON 2 COJONES!! ENHORABONA!!
julai tu tambe vas ser el primer xavi  ******** (els asteristicos son es cognom, per mantindre el aonimat ) en creuar la meta ,jajajjaj ¡¡enhorabona campio !!
vinga descanseu ,carregueu piles ..... i a correr
Reina
Usuari Complet

Ver Perfil
« Respuesta #20 : 10 de Marzo de 2010, 04:16:10 »

Que me dius? La primera? Si és que una xica que teniu a la penya, i...val trilions!!! Giñar
Per cert, quina carrera prepareu ara? Muntanya? Asfalt?
CHAQUETERO
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #21 : 11 de Marzo de 2010, 05:39:19 »

pues la proxima es de montanya .es la marato de borriol el 21 de març , fran, pascual i jo ja estem apuntats ,crec q argilaga tambe vol ferla ,esta junt  a la volta al terme es de lo mes dur q hi ha ,jo es la primera vega q la faig ,pero pense q esta massa a prop ..... no?,esta es una de les raons per la q em vaig decidir per fer la marató de valéncia.
Reina
Usuari Complet

Ver Perfil
« Respuesta #22 : 11 de Marzo de 2010, 09:45:05 »

Home, jo també he sentit dir que és inclús més dura que la MIM, no? De tota manera, ho podriem intentar, però he de consultar amb el capi, que vol reenganxar-se a la muntanya amb el seucolega JP Marti.
O siga que...la que si que m'agradaria intentar també és la d'Alfondeguilla, eixa que també són un fum de kilòmetres.
Este cap de setmana feu algun llarget (o curtet, tan me fa)?

Ah, i...no hi havia un esmorçar pendent per ahi? Que siga diumenge, please!
Capita Fred
Administrador
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #23 : 11 de Marzo de 2010, 10:13:03 »

Mireu aquest video de la Marató de Barcelona, i compareu-la amb la de València, ah, i a vore si vos sona alguna careta...  Sonreir   Sonreir

VIDEO
CHAQUETERO
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #24 : 11 de Marzo de 2010, 05:04:31 »

¡¡CHE QUE BOOOOÓ!!
Argilaga
Pichichi

Ver Perfil
« Respuesta #25 : 11 de Marzo de 2010, 10:17:40 »

Anit van fer un reportatge de la marató de Barcelona a Teledeporte que va estar molt be... Llàstima que no vaig vore a ningun Celtic..

Cris, has eixit molt be!!
Reina
Usuari Complet

Ver Perfil
« Respuesta #26 : 12 de Marzo de 2010, 09:53:32 »

Es que la que val, val, i la que no... Giñar
Ah, i vaig parlar en castellà perquè la tipeta que em feia l'entrevista no entenia el català.
Ara si que ja ens coneixen a tot arreu, eh?

Bon cap de setmana!!!
Páginas: 1 [2]   Ir Arriba
  Imprimir  

Ir a:  

CelticSubmarí © 2007
Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Theme by GFX-India
XHTML 1.0 válido! CSS válido!
Página creada en 0.126 segundos con 21 consultas.