Hola companys!!! Ja som aqui, i la veritat es que molt contents. Tal i com vos ha dit ARgilaga, els temps han segut més o menys els de l'any passat (bueno, jo a València vaig fer un minut menys, peró aquesta l'he disfrutada el doble. Vaig optar per mantenir un ritme constant durant tota la cursa, controlant molt al començament per tal de tenir bastants forces per a acabar amb molt bones sensacions, i efectivament em va funcionar. HURRAY!!!
El temps (de la meteo) aquesta vegada no va ser el prota, encara que si que ens fa afavorir molt, doncs durant tota la cursa es va mantenir fresquet i ennuvolat. L'organització de la marató...impressionant!!! Imagineu-vos 12.000 persones inscrites per fer la cursa, unes quantes mil més animant els corredors durant els 42 km de cursa per la ciutat Comtal. El recorregut...espectacular! sobretot, quan als últims km ens desviem pel centre de la ciutat, on un gent per tot arreu et recorda que ets als últims km, que no pots parar, que has lluitat molt per poder estar ahi. Els propis companys de la cursa, als qui no coneixes de res, però en aquells moment, ja sabeu molt els uns dels altres, criden, canten, xarren, animen, i per supost corren!!!. No sé a quin km soc, però ja no hi puc més, tots diuen que ja esta, que ja ho tenim, però...ara vé un canto, i en girar-lo...El km 41, apretem a córrer (tot el que les cametes ens deixen, clar, perquè a estes altures ja...)i de sobte veiem una gentada increïble, tots expectants que arriben els corredors per tal d'animar-los, abraçar-los, felicitar-los...en fi, que la marató de Barcelona no te res a veure en la marató de València, i per aixó des d'aci vos anime a tots a fer-la, perquè sincerament, val la pena.
Ah, i per supost donar les gràcies al Capi pel seu recolzament en tot moment! :

I com no, a Pocoyó que es va portar molt be!!! :

Ale xics, hui de moment a descansar, i dema...ja vorem!!!