Penya Celtic Submarí
09 de Septiembre de 2010, 03:19:47 *
Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
Noticias: Per favor, registreu-vos per a poder publicar les vostres opinions.

Inscripció |Entra al teu correu | Sol·licitud de correu | Aspanion | Galería | Galería 2 | Supervila News | Contacte
Páginas: [1] 2   Ir Abajo
  Imprimir  
Autor Tema: per ser un nou membre?  (Leído 480 veces)
26 anys de groguet
Principiant
*
Desconectado Desconectado

Ver Perfil
« : 04 de Febrero de 2010, 09:50:35 »

Hola,

Voldria rebre un poc d'informació de com funciona el "club" i que s'ha de fer per apuntar-se. Porte uns anys correns i fent curses però sempre per solitari i voldria vore com és això d'entrenar en més gent, per cert, per on soleu anar a entrenar??

vinga, deuu
gàcies.
Julai_jup
Pichichi

Ver Perfil
« Respuesta #1 : 05 de Febrero de 2010, 05:33:38 »

Ara mateix estem fent els tràmits necessaris per a federar la penya a la federació d'esports de muntanya i a la d'atletisme (per a que després individualment cadascú puga federar-se amb la que més li convinga...) El primer pas que hauries de fer és passar-te per Esport 2 (la tenda de Mansilla) i comprar-te l'uniforme "ofisial", si eres de la penya ja, només has de pagar el que vulgues comprar, la impressió del logotip i demes lletresros que duem ho paga la penya... Si vols saber algo més envia'm un missatge i si puc t'ho solucionaré. Benvingut al "club"!!!

no hi ha pèrdua més sensible que la del temps, perquè és irreparable
Vaquerconuve
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #2 : 05 de Febrero de 2010, 10:03:50 »

I lo de pagar un sopar a tots els membres del club, que? ja no se fa? O es que quan o vaig fer jo va ser la última vegada?? si jo vaig pagar un sopar, el nou membre de la penya també.

Per cert, aquest diumenge a les 8:30 en el Zailand per a fer una rodaeta de dues hores. ah! i també es costum que el primer dia que vingues pel matí, el nou pague l'esmorsar.

pd. I no se t'oblide alabar les noves sabates del Capità i les de Eduardet.....ah! i que Jose P. es pensa que es el millor, tú segueix-li la corrent i dis-li que sí. Lo que falta es saber en qué es el millor, però ho estem averigüant.

BENVINGUT!! i pagat algo

Viva el mal y viva el metal!
Capita Fred
Administrador
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #3 : 06 de Febrero de 2010, 12:37:42 »

Com bé a dit Vaquerconuve, només cal que pagues un sopar a tots els memnres de la Penya (bueno, sols als de la secció d'atletisme), i a més a més, requisit indispensable es pagar les meves cervesses sempre que em veges.

P.D. No tingau en compte a JOSE P., està en tractament, la depressió l'ha dut al llóc equivocat. Entre tots l'hem de traure d'eixe forat.
26 anys de groguet
Principiant
*

Ver Perfil
« Respuesta #4 : 08 de Febrero de 2010, 02:25:25 »

gràcies per la informació, ja passaré per sport 2 a vore com són les equipacions

Diumenge me toca currar així que la rodadeta tindrà que esperar, però bueno si algú pot quedar algún dia entre setmana jo me apunte...

PD. Segur q el que voleu montar no és un club gastronomic?
Vaquerconuve
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #5 : 10 de Febrero de 2010, 08:01:29 »

Jo solc eixir els dimarts i els dijous. Cap a les 19:30 estic per Carmelites. Demà no podré eixir, però eixiré el divendres i el dissabte a les 13:00 estaré en la ermita per a rodar una horeta i algo. Si et va bé i vols vindre, ja saps on trobar-me.

Per cert, lo de montar el club gastronomic no eres el primer en pensar-ho.

CHAQUETERO
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #6 : 10 de Febrero de 2010, 08:41:54 »

hola 26 anys ... jo treballe a turnos i solc eixir una semana demati i altra devespra si se te acopla ja sas , avore si quedem i te dices vore , qja tenim fam, jajajaja
el diumenge crec q tornarem a quedar i jo i josean dema dijous hem quedat a les 5 i 5 min. al zailand per fer un horeta ,en reconeixeras enseguida   si descartes a les mamas i al xiquets els q quedem serem natros .
ale deu
26 anys de groguet
Principiant
*

Ver Perfil
« Respuesta #7 : 10 de Febrero de 2010, 10:31:28 »

vaquerconuve,

divendres stic lliure i si el temps ho permiteix supose que podré anar a rodar per l'ermita, jo solc pujar en cotxe i rodar per ahí, així que ja ens veiem divendres...

vaig en un seat leon de color gris

deuuu
Argilaga
Pichichi

Ver Perfil
« Respuesta #8 : 10 de Febrero de 2010, 11:53:33 »

vaquerconuve,

divendres stic lliure i si el temps ho permiteix supose que podré anar a rodar per l'ermita, jo solc pujar en cotxe i rodar per ahí, així que ja ens veiem divendres...

vaig en un seat leon de color gris

deuuu

Aixó és una cita a cegues en tota regla!!!! VQV per acabar-ho de rematar podries ficar-te 'una flor en la solapa' o una corbata roja...

Benvingut al club 26 anys de groguet  Sonreir
BENDER
Usuari excel·lent

Ver Perfil Email
« Respuesta #9 : 11 de Febrero de 2010, 09:18:22 »

Sacriletx; també portarás malles marcaores apretaetes ? per que lo del coche " leon " ja ho sabem, donamos mes pistes. Una sinteta al cap rosa o un gorro que te tape les orelles, bambes  amb una sola molt alta, no se....
  Benvingut al nou, pero si vols correr per correr, es a dir, per amainar o distraute, t'has enganyat de club. El nostre club es força competitiu i estem molt damunt de les marques. Un minut mes ó menys en una cursa, es pot produir una desolació completa ó una alegria inmensa.
« Última modificación: 11 de Febrero de 2010, 09:25:05 por BENDER » En línea
Vaquerconuve
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #10 : 11 de Febrero de 2010, 10:42:40 »

Glups! quins nervis. Com diu Argilaga es una auténtica cita a cegues....no se que ficar-me per a estar atractiu, vull dir per a que hem conegues....ja està jo portaré xubasquero roig i una gorra del mateix color (es que m'agrada molt anar combinat). Lo de les malles de cebra marcadores (que les tinc) ja les deixarém per a més avant, no siga cosa que et retires.

I ara un recao per a tots, ja que 26 anys de groguet es de la penya, perque no organitzem un esmorsar? per a després de la marató de Barcelona vos va bé?

Capita Fred
Administrador
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #11 : 12 de Febrero de 2010, 12:39:10 »

"Nancy complementos", a vore si tant de nirvios que estàs t'oblides que has d'entrenar. 28 anys de groguet (vaja nick més larg, hi haurà que abreviar-lo) si no trobes a ningú, no et preocupes, Vaquerconuve normalment ens sol deixar tirats en l'últim moment.  >Cheesy
26 anys de groguet
Principiant
*

Ver Perfil
« Respuesta #12 : 12 de Febrero de 2010, 04:56:30 »

efectivament capità fred, primera quedada i primer planton....
Capita Fred
Administrador
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #13 : 12 de Febrero de 2010, 05:03:38 »

efectivament capità fred, primera quedada i primer planton....

No estic dubtan del "planton", peró igual no vos heu entés bé. Jo "rellegint" el missatge de Vaquerconuve entenc que dimarts i dijous entrena a les 19.30, peró com este dijous no podria, eixiria el divendres, peró a l'hora del dijous, es a dir a les 19.30, i que ademés eixiria el dissabte a les 13.00 h  :Sonrisa  "I think".

P.D. Ja me veig jo a VQV esta vesprada a l'Ermita amb xubasquero roig, sabatilles roges, una piruleta, una flor a la ma... i "de planton".  Impresionado   Impresionado
26 anys de groguet
Principiant
*

Ver Perfil
« Respuesta #14 : 12 de Febrero de 2010, 07:09:03 »

jaja
ha sigut un mal entes, bueno un altra vegada serà, el plantón ha sigut mutuo...

ja mirare millor per la pròxima
Páginas: [1] 2   Ir Arriba
  Imprimir  

Ir a:  

CelticSubmarí © 2007
Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Theme by GFX-India
XHTML 1.0 válido! CSS válido!
Página creada en 0.125 segundos con 21 consultas.