|
Argilaga
|
 |
« : 11 de Marzo de 2010, 10:27:17 » |
|
Buenas a tots! Este diumenge tinc intenció d'entrenar per muntanya per a preparar la Marató de Borriol (per cert, Chaquetero, jo ja estic apuntat també..) i que com que Jose Pasqual ja comença a estar 'nirdiós' pensant en la MiM, me va proposar anar a fer el tram Castelló-Useres..
Així que com no se dir que no, hem quedat en anar a fer-la este diumenge. Encara no hem quedat en l'hora ni la logística, però seria quedar promptet (cap a les 7:30). Que, vos animeu algú? Pasqual i Chaquetero, vos acopla el plan muntanyero per al diumenge i fem grupeta? Vinga, a vore si fem grupeta!
Per mi, si voleu recurtar un poc per a que no se faça massa llarg també podem eixir directament de Borriol.. En fin, que se admiten propuestas..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Capita Fred
|
 |
« Respuesta #1 : 12 de Marzo de 2010, 01:17:39 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reina
|
 |
« Respuesta #2 : 12 de Marzo de 2010, 09:55:38 » |
|
El gran Capi?  Be, nosaltres, com que tenim problemes de logística familiar, doncs...el primer que s'alce i s'arregle, eixe és el que anirà. O siga que fins l'ultim moment no sabreu qui serà!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PASQUAL
|
 |
« Respuesta #3 : 12 de Marzo de 2010, 04:33:12 » |
|
Hola liantes!!!
Per supost que ens apuntem. He parlat amb Fran i li pareix també perfecte, me falta localitzar al chaquetero (estarà fent la siesta), però com el seu nom indica, segur que s´apunta. Jo també vote per recurtar perque la setmana que ve és la marató.
La logística no és problema, jo puc agafar un cotxe.
Quedem a les 7.30h al Zailand? Jo tindré que passar per Almassora a per Fran, però son cinc minuts. Anem xarrant.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CHAQUETERO
|
 |
« Respuesta #4 : 12 de Marzo de 2010, 05:10:05 » |
|
yeeee buenas , pos eso q ja me despertat de fer la siesta ,AUUUUUUHHHHHH Ja he parlat en Pascual i me pareix perfecte ,ens veiem diumenge !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Capita Fred
|
 |
« Respuesta #5 : 12 de Marzo de 2010, 05:13:16 » |
|
Mare mevaaaaaaa... "lacremdelacrem", aneu a patir poc el diumenge. Porte 3 mesos entrenant en la sombra. No aneu a podreu seguir-me.
Fins diumenge!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Argilaga
|
 |
« Respuesta #6 : 12 de Marzo de 2010, 08:44:05 » |
|
Eixa és l'actitud,.... si senyor!!! De moment serem Capità, Jose Pasqual, Chaquetero, Fran, Pasqual, un servidor i Toni (l'amic de Jose P. que ve a les carreres), i possiblement s'apunte un vei de Jose P. Així que necessitem 2 cotxes per anar i 2 per a tornar..
Acabe de parlar amb Jose P. i li pareix be retallar i fer Borriol-Useres, així arrivem més prompte a casa i per als que fem la marató la setmana que be, menos 'palissa'. L'hora d'eixida me pareix be: a les 7:30 al Zailand
Resumint: este diumenge a les 7:30 al Zailand per a fer Borriol-Useres. Falta aclarir la logística, i decidir si tenim que anar demà a Useres a deixar 2 cotxes o pot vindre algu a arreplegar-nos.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CHAQUETERO
|
 |
« Respuesta #7 : 12 de Marzo de 2010, 11:19:06 » |
|
ok, com lo fem? pa dema anar a les usseres minim 3 cotxes , 2 se queden i uno torna , jo podria deixar el meu .... si se fieu clar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Argilaga
|
 |
« Respuesta #8 : 13 de Marzo de 2010, 12:50:54 » |
|
Buenas,
Ja està clar el tema: esta vesprada Jose P., Ramon i jo anirem a Useres i deixarem el meu cotxe i el de Ramon, per a tornar demà.
En principi en sóm 7 i este matí em vist a Marcos Artero i igual s'apunta. Així que necessitarem 2 cotxes per anar a Borriol. Pasqual ha dit que pot agafar el seu.. Ens veiem demà a les 7:30 al Zailand
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CHAQUETERO
|
 |
« Respuesta #9 : 13 de Marzo de 2010, 09:53:38 » |
|
buenas , canvi de plans radical ( por fuerza mayor) el ibizeta a dit basta a 4 kilometrs de meta ,me pareix q la cremat o socorrat (pos no tiraba fum ,animalet) aixa es q al final no ham dixat cap cotxe no mes se podia quedar 1 i no feiem res , dema en el zailand decidirem q fem ( cam de fer ) lo siento
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Argilaga
|
 |
« Respuesta #10 : 18 de Marzo de 2010, 05:41:53 » |
|
Ramón, com està la 'criatura'? Han segut molt greus 'los daños colaterales'?...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CHAQUETERO
|
 |
« Respuesta #11 : 19 de Marzo de 2010, 12:24:28 » |
|
pos la veritat es que esta prou greu ,de moment esta en la uvi , junta culata minim, i hasta q no ho desmonten no sabran si el motor tame esta tocat algun pisto o algo ,total q crec q del taller sen va al cementari , duc 2 dies buscan substituto i aprofitar el plan e aixina es q crec q no l´arreglare .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Argilaga
|
 |
« Respuesta #12 : 19 de Marzo de 2010, 07:00:27 » |
|
Ho senc, pensava que no seria tant greu, encara que la 'recalfà' va ser bona. Per a buscar sustitut pots parlar amb Pisavi. Ara que es dedica al mundo del automovil, igual te alguna 'ganga'..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|