Penya Celtic Submarí
05 de Septiembre de 2010, 07:44:21 *
Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
Noticias: Dins de poc, anem a editar una revista de la penya. Participeu!!

Inscripció |Entra al teu correu | Sol·licitud de correu | Aspanion | Galería | Galería 2 | Supervila News | Contacte
Páginas: 1 [2]   Ir Abajo
  Imprimir  
Autor Tema: QUEDEM PER A CORRER AQUEST CAP DE SETMANA?  (Leído 495 veces)
CHAQUETERO
Pichichi
Desconectado Desconectado

Ver Perfil Email
« Respuesta #15 : 02 de Julio de 2010, 09:18:49 »

Finalment no anirem al bartolo , aixi q podeu contar amb mi ,jo tambe veig be lo de quedar abans .
au
Vaquerconuve
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #16 : 09 de Julio de 2010, 09:08:45 »

Per al diumenge 11, com està l'asunt? a les 8:30 al Zailand?

Viva el mal y viva el metal!
Argilaga
Pichichi

Ver Perfil
« Respuesta #17 : 09 de Julio de 2010, 11:03:00 »

Buenas,

Jo estic plantejant-me anar a vore la marxa del Bartolo, però encara no ho tinc clar... (tindré que matinar mooolllttt!!). Així que si finalment no vaig, estaré al Zailand a les 8:30

Si no vos veig, molts ànims als que aneu al Bartolo el diumenge!!
CHAQUETERO
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #18 : 10 de Julio de 2010, 08:08:49 »

Gracies per els anims!!!
dew companys 
Vaquerconuve
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #19 : 17 de Julio de 2010, 01:47:49 »

He quedat amb Eduardet demà a les 8:30 en el Zailand. Està un poc baix d'ànim, el tenim que ajudar entre tots a que es recupere i torne a ser el que era......aunque nos pese. Ell també ho faría!!.

Bueno, si algú més s'apunta que ho diga

CHAQUETERO
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #20 : 17 de Julio de 2010, 06:30:29 »

Jo dema no puc , vaig a descansar un temps ....q ja toca , i dona anims a la maquina de destruiir ochetis!!!
dew
Capita Fred
Administrador
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #21 : 18 de Julio de 2010, 11:43:16 »

He quedat amb Eduardet demà a les 8:30 en el Zailand. Està un poc baix d'ànim, el tenim que ajudar entre tots a que es recupere i torne a ser el que era......aunque nos pese. Ell també ho faría!!.

Per saber com està, uin es el seu ochetiu ara, Rik o jo???

Per cert, vos he deixat tirats este matí perque no he pogut alçarme. Ahir vam fer la volta a peu a Barxeta, i Reina va tornar a triomfar amb un 2ón llóc en categaria sènior fémina. Un altra copa pa casa.
Vaquerconuve
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #22 : 20 de Julio de 2010, 11:15:15 »

Pues al final, ell tampoc va acudir, així que vam anar "los de Palacagüina", es a dir Argilaga i jo. Entre que ú que no pot alçar-se i un altre que no alça el cap, al final, els de sempre.

Pues a Eduardet per el tono de veu que li vaig sentir, puc deduir que el seu ochetiu ara no es un altre que recuperar-se pronte anímicament i tornar a ser el que era. Així que Eduardet, si puedes oirme. Jo estic amb tú!!! Eres el millor (amb el permís de Jose P.) i recorda que sempre n'hi ha gent que acava les curses darrere de tú, per més malament i coixo que vajes, sempre n'hi ha algú que està pitjor.........Bender i, en aquests moments, Julai Jup també el podem ficar en el mateix carro.

Bueno, pues a lo que vamos, aquest diumenge 25 a les 8:30 en el Zailand? Capità no cale que envíes dos sms, ú per a dir que vens i un altre per a rectificar el anterior, directament, digues que no pots/vols vindre i t'estalvies 0.15.-€. No passa res, intenta-ho i veuràs com et sentiràs millor amb tú mateix.

CHAQUETERO
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #23 : 21 de Julio de 2010, 11:36:13 »

Vaquer ers un crack ,jajja jo ja sabeu descansannnnt......
Ja avisare quan isca del meu letargo
dew
Julai_jup
Pichichi

Ver Perfil
« Respuesta #24 : 06 de Agosto de 2010, 07:59:22 »

Eres el millor (amb el permís de Jose P.) i recorda que sempre n'hi ha gent que acava les curses darrere de tú, per més malament i coixo que vajes, sempre n'hi ha algú que està pitjor.........Bender i, en aquests moments, Julai Jup també el podem ficar en el mateix carro.

Si, si tu ves fent llenya de l'arbre caigut, però recorda les paraules del teu avantpassat Van de Baker... Clar com ara va a fer-se el xulo en la marató de Castelló i vol guanyar a Chema Martínez....
Una abraçada ben forta per a Eduardet, ara no ens pots fallar que si no ens farà la cara roja l'holandés errante. Molts ànims!!!

no hi ha pèrdua més sensible que la del temps, perquè és irreparable
Vaquerconuve
Pichichi

Ver Perfil Email
« Respuesta #25 : 12 de Agosto de 2010, 08:11:22 »

Que quede clar que si no guanye al Chema Martínez es perque l'últim fisio que em va visitar es molt roïn, que per aptituts meues i qüalitat, vaig sobrat.

Vaquerconuve dixit.

Per cert, algú s'anima per a aquest diumenge de matí? horeta i algo es la meva idea

Páginas: 1 [2]   Ir Arriba
  Imprimir  

Ir a:  

CelticSubmarí © 2007
Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Theme by GFX-India
XHTML 1.0 válido! CSS válido!
Página creada en 0.156 segundos con 21 consultas.